vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn.

alltså. åh. åhhh. ÅHÅÅHHAIDÅ! vad fin håkans låt är. kärlek är ett brev skickat tusen gånger. hela skivan är så fin. kär i en ängel som är till hans fru natalie är så fin. jag vill också ha en låt skriven till mig. och alla låtar är bara så fina. men den här är finast.

vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge
hjärtat rakt ut

fint. jag blir helt..kär! i låten. mysigt.
föresten.. är nog lite jetlaggad. blev trött vid 10 igår (3 i thail..) och vaknade KVART I SJU imorse. jösses. så sen dess har jag lyssnat på håkanhåkanhååkan.

och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
vad jag bryr mig om nu
är dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig

om det här inte är en av världens finaste texter så vet jag inte vad som är det. så himla fint. (har jag sagt att jag älskar den här låten!?)

vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde det
vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback