studentens lyckliga dagar..

Igår hade jag och Cissi väldigt trevligt hemma hos Viktor på hans studentmottagning. Max undrade varför vi skrattade hela tiden? det var i alla fall otroligt mys att umgås med dem herrarna.
Sen bar det in mot stan för en öl i kungsan. det var jäkligt mys att träffa dem herrarna också. Kul att få träffa alla efter en visit på andra sidan jorden.




Jag ryser varje gång jag ser ett flak och jag är rätt säker på att jag kommer fälla några tårar idag när dem springer ut från Tyresö Gymnasium. Jag kommer så väl ihåg vad jag tänkte sekunderna innan vi spran ut och hur jävla lycklig och ledsen jag var på samma gång. det går liksom inte ens att förklara hur det känns.

Pappa berättade för mig nu imorse att mitt brorsbarn ligger på sjukhus med ett sprucken mjälte! han kommer inte kunna spela fotboll på hela sommaren. jag antar att förkrossad bara är förordet..
11 år och ligga still på rygg på intensiven i 1 vecka och inte få äta mat kan inte va så jävla roligt.

Ikväll så jävlar! fyfan vad kul jag ska haa!!! :) och så ska vi önska
denna

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback