4 juni

Idag är det en fin dag. Svensk sommar.
Det blir lite studentmottagning senare och sen antagligen lite häng i rålis med jobbet (eeh jag har inget jobb..)
Imorgon beger vi oss till Tyresö, där jag faktiskt inte varit på säkert ett halvår. Dem spinger ut kl 14 och sen blir det lite mer studentmottagning och SLUTSKIVA. Det ska bli så himla kul att träffa en massa folk man inte träffat på flera flera månader.


fina fina Australien..

fullmoon och vi är glada!

Det
här får mig att gråta. Jag läste det första gången i Cairns, på vårat hostel och jag var bara tvungen att läsa det igen.

Coldplay - Violet hill

Kommentarer
Postat av: c

vi ser verkligen förjävliga ut :D:D hahaha

2008-06-04 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback