trött

imorgon är det fredag och det enda jag längtar efter är att få sova. jag är så jävla trött.
Jag borde städa och jag göra en väldans massa saker, men jag orkar verkligen inte jag är helt enkelt för trött.
Eftersom jag har varit såhär trött ända sen jag började jobba så har jag kommit på att jag kanske borde göra något åt saken. Håll i er nu alla läsare.. JAG ska börja träna. Jag tror nämligen att det är lösningen på alla mina problem.

Lisa kommer döda mig imorgon om jag inte har kommit på den perfekta outfiten tills imorgonkväll. men då får hon väl göra det då för nu är jag för trött för att ens orka bry mig. Jag har dem kläderna jag känner för och så får det vara med det.

snälla rara Gud (om du nu finns vill säga) gör så att nästa vecka går jättesupermega snabbt. Jag vill ha lön och en helg där jag kan spendera dem på (fast egentligen ska jag spara dem).


hoppas ni får ett redigt ligg imorgon. det är ju faktiskt fredag. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback