trevlig kväll

Idag har vi haft lite möte med chefredaktören på tidningen King. Himla trevlig karl det där. Jävligt snygg jacka hade han också.
jag vill också jobba på en tidning, nu jobbar jag bara som kundtjänst för en jäkla massa tidningar. det räcker inte rikigt. Jag skiter i vad jag gör på tidningen, bara jag får vara där. det är nåt speciellt med redaktioner. eller hur?

nästa helg är det halloween och ingen maskerad blir det. det är förjävligt. Vi som haft värsta planerna, tänkt och tänkt på utklädnader. Det kommer sluta med att vi går ut istället och gör det vi gör varje jäkla helg.


nej jag har faktiskt ingenting att säga. hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta säga att du inte har någonting att säga hela tiden! för du säger det hela tiden och ändå så skriver du massa meningslös skit. skit i att skriva om du inte har nått att skriva, skit i att säga att du inte har nått att säga, skit i att säga någonting alls helt enkelt, för det är inte nån som bryr sig ett skit i alla fall!

jo ett tipps till; dra ner på svordomarna, jag vet inte om du har fått för dig att det är coolt eller nått, men det är det inte. det är ruggit OMOGET!

2007-10-26 @ 13:19:20
Postat av: Ida

jag tycker faktiskt att du ska dra ner på DINA svordomar. det är rätt omoget.

2007-10-27 @ 12:22:54
Postat av: Anonym

hmm... jag kan inte minnas att jag hade några svordomar med in mina lilla text..?

2007-10-27 @ 23:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback