lill fredag

Seg dag. verkligen! jag har iaf haft en trevlig kväll med släkten.
imorgon går jag hela 2 timmar tidigare från jobbet eftersom jag ska till tandläkaren. Hur grymt är inte de? jag behöver liksom inte bråttas för att få bästa lunchen eller sista rasten. jag skiter i det imorgon. jag blir lycklig bara jag tänker på det.

snart är det helg hörrni. Lill-lördag imorgon. tjoho!

(Och för er som vill veta (Robban) så kommer Cissi hem på Lördag, kan även vara Fredag.. men om man vill träffa henne får det nog bli på lördag. skit samma jag har ingen aning)


Dagens tips:
Se filmen Superbad. Jag skrattade mig igenom hela filmen, sen kan ni ju ha i åtanke at jag har kass humor.

Kommentarer
Postat av: robban

soft

2007-10-31 @ 18:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback