if you see Her, say hello.

ibland kommer såna där dagar när allt känns sjukt tråkigt.
man väntar på att nåt ska hända.
man känner sig otålig över att det inte händer.
fast man vet inte vad man väntar på. man vill bara att nåt ska hända.
men man gör knappast mycket själv för att det ska hända. man väntar bara. värdelöst är det, banne mig.
man väntar på att helgen ska komma & hoppas på att något bra ska hända och kan förändra ens rastlösthet.
vad som helst kan hända. ingen vet hur imorgon ser ut.
fast jag kan lova er att jag imorgon halv tolv är hos tandläkarn (om inget oväntat sker innan dess)
& töntigt nog har jag tandläkarskräck. så det är synd om mig. kommer ligga och gråta, kallsvettas & ligga stel som en pinne i den där förbannade stolen.
bajs.


John Mayer - waiting on the world to change
that jealousy, that bitterness, that ridicule

Kommentarer
Postat av: Vaigur

Lyssna på lite musik medan de gräver i munnen på dig så kanske det hjälper..

Skön färg på håret föresten (ja Ida, ditt blev säkert också bra (ärligt)!)

2007-10-10 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback