god morgon!

jag kan verkligen inte sova när jag druckit.
jag har läst att det är för att kroppen har alkoholabstinens.

förövrigt drack jag kanske lite för mycket igår? det var dom där shottarna absint tror jag.
lisa drog nog med mig hem vid halv ett. tror jag.
stora minnesluckor har jag.
minnesluckor är en slags hjärnskada. 

en kropp med alkoholabstinens och hjärnskada. det låter väl härligt? 


TACK LISA! utan dig hade jag kanske somnat på en busshållplats? eller gått ner och festat med grannarna...


Kommentarer
Postat av: Ida

men du ringde ju mig kvart i tolv och då hade du inte ens kommit till festen? Hahaahaaa

2007-10-07 @ 10:45:51
Postat av: Lisa

alltid redo för dina påhitt :)

2007-10-12 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback