en dag som denna kommer aldrig igen

Det känns som om det har hänt nåt ovanligt idag, men hur mycket jag än tänker så kan jag inte komma på vad det är som gör så att det känns så annorlunda.
Imorgon är det i alla fall onsdag. Det finns inget bra med den dagen.. eller jo juste! jag och Cissi ska ju faktiskt på förhandsvisning av filmen Hairspray. Den har fått väldigt bra kritik så nu hoppas jag verkligen att den är så grym som dem där filmkritikerna säger.

Jag kom och tänka på en sak idag. Hur blir det med våran klassreunion? det skulle ju vara kul att träffa klassen nu. Vissa har man ju inte sett sen 1 Juni och det mina kära vänner är väldigt lång tid.

det känns som om jag jobbat i en evighet nu och det känns som en evig evighet kvar till 30 Mars.

(eftersom alla andra bloggerskor i detta land just nu kör på videobloggning så tänkte jag och cissi också börja med det. fast bara fyllevideor. det blir väl kul?)


Hångel

Kommentarer
Postat av: Alex a.k.a. Kakki

Tjenare kära (f.d.) klasskamrater!

Absolut dags för en reunion. Blir väl som vanligt herr Valenzuela som får ta tag i det. Eller tänkte ni anlita reselajter Kakki?

"det känns som om jag jobbat i en evighet nu och det känns som en evig evighet kvar till 30 Mars. "

Kul också Ida att du redan tänker på min födelsedag!:D Känns bra!

Ciao!

2007-10-16 @ 22:34:29
Postat av: Anonym

ja palle skulle fixa det där sa han, senast jag träffade honom iaf..

och ja såklart jag tänker på din födelsedag! haha

2007-10-17 @ 09:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback