6

det är kul att kolla på astrid lindgren filmer nu när man blivit lite äldre. man ser dom på ett helt annat sätt. jag upptäckte tex att kato är saruman! han är bra på att spela elak helt enkelt?

jag är jävla hungri. sen mår jag jävligt illa också, har gjort hela dagen, så jag kan inte äta. det suger.

det suger även att ha dålig syn. man blir ju ruinerad! hejdå 4000, fick jag säga idag. eller nej.. 4500, köpte linser också. varför kostar det så mycket att ha dålig syn? jag har ju inte valt det själv.

om 1 vecka är jag på väg ner till sydafrika! resan dit kommer ju vara mindre rolig. den kommer ta typ 1 dygn med mellanlandning och så. det är rätt tråkigt att flyga kan jag tycka. men faaan vad jag längtar tills vi kommer ner nu!!

jag och emma kanske får ta å bli kulturella den här veckan.

oliver ska få en lillasyster (nästan helt säkert!)




against the baseball bat no on has a chance / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback