23 Oktober 2007

Tisdag tisdag tisdag..
Vaknade upp med träningsvärk i underarmarna (jag vet inte vad musklerna heter) och det kändes ju grymt skönt! Inte att ha träningsvärk utan att bara ha de i dem där i muskelerna jag inte vet vad dem heter. Men när jag väl kommer till jobbet börjar jag känna av lite mer muskler jag inte visste att jag hade och när dagen är slut har jag ont nästan överallt. Men ska man träna så ska man fan känna av det också.

Dagen har varit bra iaf. Lisa har medlyssnat med mig och tagit sina första samtal på PD. Hon är så duktig så! 
Imorgon är det fruktonsdag, Torsdag är det löning, Fredag är det pubkväll. Veckan ser lovande ut!


juste, såg ni Mitt i Nyllet igår? om inte så se det
här. tryck på Webb-tv och sen väljer du det programet som är sänt den 29 Oktober. (ja det är fel datum). Och om du inte vet vem Söder är så berhöver du inte se det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback