Det finns ingenting, det finns ingenting vi inte kan,

min inspiration till det här. inlägget finns väl inte riktigt så det blir mest massa blajj.
idag var jag i skolan från 08.15-17.15. jag blev trött. så nu sitter jag här, tröttare än någonsin med en kopp te.
känns fruktansvärt skönt att skolmåste minskar. nu har jag historian, marknadsföringsredovisning & simningen kvar. sen är det finito! 

Efter psykolgiprovet imorse hade jag en jäkla skrivakramp. inte konstigt med tanke på att jag skrev 4½ sida.. tror inte ens att det räcker till mvg men vg är ju också bra.. jag är ju ändå inget mvgbarn! även om det skulle se fint ut på betyget med ett mvg i psykologi... & livskunskap!! blööj. mitt te är slut.

KAVELN IMORGON!! fasen vad underbart! så bra att vi har 2 st som ställer upp i alla grenar, bra killar! vi andra kommer & hejar (om det är sol..)
måste ju ladda inför e3bz zkiva imorgon! den kommer bli fet.
som mister.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback