What the hell am I doing here?

var den fråga jag ställde mig igår precis när jag klev innanför dörrana på claras. Jag var den enda som inte ville dit, var jag verkligen den enda som förstått att stället var tråkigt? eller varför ville alla andra dit? är jag bara för negativ av mig? nej..det sög? jag stod och kollade på hur töntiga alla såg ut, jonte sa att ingen skulle våga prata med mig för jag såg mordisk ut, men det var inte direkt så att jag ville prata med någon där alla såg ut som wannabe-brääätz ungar som man vill sparka på även om dom redan ligger. sen spotta på. sen gå därifrån med ett nöjd leende. jaja, snälla ni aldrig mer claras? då sitter jag nästan hellre på en parkbänk i hökarängen med en häxblandning. får se vart onsdag för oss, för då skulle vi ut, aiiiight? ikväll med men då blir det nog absolut inteinte claras. äääh, tråkigt hatinlägg.


Hanna har lagt in en liten frågeskit för att se hur många som laddar hem musiken man blir tipsad om. men jag undrar då istället vad fan ni lyssnar på för musik? för om ni inte laddar hem kanske ni sitter hemma och brukar lyssna på the vocie, ni vet jobbig kanal med 99 % dålig musik? om ni mot förmodan ändå inte laddar hem så är det väl för att ni redan har låtarna - bra av er. så även om ingen laddar hem tänker jag fortsätta säga vad jag lyssnar på, för det är inte så att ni måste ladda hem låtarna, men gör ni det får ni bra musik till er annars dåliga playlist. nä skoja bara, hejdå

peps persson - hyreskasern (jag gick och sjöng den för mig själv igår på vägen hem så den måste man väl tipsa om idag antar jag) (jag sjöng tyst. hoppas jag.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää! jag förstår att de är sämst! en upplevelse från förra helgen...

2007-03-24 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback