våren

det kändes i luften idag. våren är påväg. åh vad glad jag blev. jag, lisa och adela hade riktigt mysigt när vi fikade på muggen idag. väldigt konstigt att det fortfarande finns saker som vi inte vet om varann? eller det var väl mest saker dem inte visste om mig kanske? men kul var det iaf. kul att prata igenom allt möjligt kul som hänt. jag och hanna har mycket (läs många) gemensamt tydligen, haha!
och jag ska fan leva upp till mitt rykte. CRAZY IDA. så sant som det var sagt. vad har hänt med mig egentligen? om jag ska komma ikapp mig själv få jag verkligen ligga i och jag ska ligga ofta! HUMOR.

ja men visst blir vi lika glada varje gång vi ser den där snyggingen? det är trevligt med snygga männsikor.

TJOHOOOOOO! snart är det helg. middag och alkohol hos mig. jag och lisa har lite abstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback