torsdag 8 mars

hade fått ett sms av mamma när jag vaknade imorse "grattis på kvinnodagen". jahaja, tack! så typiskt henne. men iaf. skulle ju gå på lektion 8:15 men jag kände att min säng var så jävla mycket skönare än en jävla stol i skolan. så bra som jag är åker jag ändå dit 1½ tidigare än nästa lektion började för jag bara älskar att sitta i cafeterian med hanna, lina, tjulle, palle och bäckman. vilka människor alltså.
imorgon har e3a EN lektion. det kan ju bli en jävla bra början på denna helg. tjoho så kul jag ska ha! party för hela slanten? jaja.

i nästa vecka ska det bli +10. det gillar vi.

Cissi fyller år snart. det ska vi ju fira för 19 är en jäkla bra ålder. bara ett år kvar till 20. eh..




www.tv4.se/sport och så klickar du på "drott påväg ut ur elitserien" och kollar extra noga på nr 13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback