"this feeling isn't here to stay, cause we are getting older"

varför är jag som jag är? varför vet alla hur jag är? varför är jag så förutsägbar? så tråkigt egentligen. men jag har fått höra att jag är spontan. jag har alltid velat vara det.

jag blir så lycklig och nostalgisk samtidigt. när jag tänker på.. ja juste vad tror du jag tänker på? studenten såklart det som jag har i mitt huvud konstant. vart jag är befinner mig så dyker det upp i huvudet på mig.
den där jäkla studentmössan känns så självklar nu. vi treor har den nu. alla vi har en alldeles egen.
Mia kom på en jäkla bra idé och jag tror jag ska göra som henne. jag gillade det verkligen. varför inte lixom? det är ju tack vare dem som jag sitter här just nu? eller? hm.. jag vet inte. jag vet egentligeg ingenting. däför bjuder jag på lite låttips. ta för er.


(tänkte bara tilläga att jag är inte med på en enda bild här nedan)



James Morrison - better man
                                 one last chance
                                 under the influence
                                 undiscovered
                                 the last goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback