stockholm city, neonljus, coola kolamänniskor och lilla du taxi, dörrvakt, krossat glas, bergochdalbanan och lilla jag här är de

hejsan på er! min helg har varit lugnare än en filbunke & det har varit sjukt skönt. storasyster & oliver här varit här så det har blivit kvalitetstid med dom. har även sett Johan Hagelbäcks utställnings på sthlms stadsmuseum. utställningen var kool. annorlunda! kolla in den här bilden tex;
 RUSSKILDE.

suveränt, fan. hann även kolla in sthlms stadsteaters utställning om döden. den var inte så rolig. ;|
 är lite arg, har varit så sugen på att kolla in finding neverland så idag laddade jag hem den. men nu när jag skulle kolla på den hade jag laddat hem filmen "neverland". den jag laddade hem hette "finding neverland johnny depp, kate winslet & dustin hoffman" så inte så konstigt jag trodde att det var den då? skit.
nåja, jag firrade även satcS5 så får väl kolla på den då!

ingenting - bergochdalbana (
http://www.myspace.com/nadazipp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback