springbreak! (för att verka lite amerikansk sådär)

Jag är ännu inte helt tillbaka på banan efter den där kvällen på starbar i onsdags. Åkej, hur ska hon klara av Maj? tänker du. Men maj maj måne det kommer gå jättebra då jag skyller allt på en äcklig liten förkylning jag gått och dragit på mig. Apropå äcklig, vad skulle man välja att bli kallad: Äcklig eller köttig? Jag skulle hellre bli kallad ful än köttig, men äcklig och köttig väger rätt så jämt. Tufft dilemma det där.

Idag lyste halva klassen med sin frånvaro. Vart var ni? Hade ni hittat på nått skoj utan mig och i så fall, vad hade jag och "min" halva gjort/inte gjort för att tvingas gå miste om eran heldag? Trots detta var det lite småtrevligt i skolan. Rasten psykologin-marknadsföringen var najs. Ett riktigt glassinferno! Det konstaterades att Solero Exotic är för dyr för sitt eget bästa men ack så god. Så vi hade inget annat val än att skrapa ihop 15 kvar for that little taste of heaven. (I e3a betalar vi nämligen för våra glassar, till skillnad från vissa andra tattarungar i skolan)

CONGALINE!

Fenomenet congaline: Något som i nyktert tillstånd skulle ses som löjligt, pinsamt och helt otänkbart verkar nu efter ett par öl som en riktigt bra idé. Där sitter du, lite dimmig i blicken och rätt så nöjd med dig själv då någon obetydlig och övertaggad person som ur intet plötsligt dyker upp och en dm från ditt öra lixom tjuter "CONGALINE!". På två sekunder är den där lite småmysiga hemmafeststämningen som bortblåst och du befinner dig istället i karnevalen i Rio, mitt i den mänskliga ormformationen. Att de åskådare som inte fått/hört detta fantastiska mänskliga-orm-erbjudandet ser det hela som löjligt, pinsamt och helt otänkbart bryr du dig inte alls om. Det är inte varje dag man kommer till Rio. 

Kommentarer
Postat av: robban

vad är det för konstig bh den första har egentligen?

2007-03-30 @ 17:07:51
Postat av: wennberg

det är inget fel med att sno glassar! när dom tar 15;- för en solero så ser jag det mer som en rättighet att ta den gratis! och det gör inte mig till en tattarunge!

Postat av: Ida

men martin! nu blir jag besviken..

2007-03-30 @ 18:25:59
Postat av: Alex a.k.a. Kakki

På allmän begäran: För de senaste handbollsnyheterna/krönikorna skrivna av E3a:s skribent Alexander Flinckman. Surfa in på: http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=1387&lang=se

2007-03-30 @ 19:16:01
Postat av: H

martin wennberg. det trodde jag inte om dig. jag är grymt besviken.

go käkki :D

2007-03-30 @ 19:43:14
Postat av: Advokat-Bengtson

Finns inget i unge herr Wennbergs agerande som är felaktigt!

Vad som är fel är att Cafeterian på TG kör "rostfritt" i en statlig lokal. Det är som spela in porrfilm i Gudrun Schymans sovrum. Och det finns gott om bevis på att den där svettiga hundringen som knöglats av någon ful etta, INTE hamnar i kassaapparaten utan i Mustachmannens svarta fickor.

Ett bevis är att "mister hobo" har sen finska vinterkriget alltid drukit björnebrygg för 10.10 burken. Numer ses han med överklassbiran millenium titt som tätt för 11.10 burken!

Det viskas även om att en av de andra "anställda" har en sidoverksamhet i att importera småpojkar från gdansk till välbärgade överklassbögar.

2007-03-30 @ 23:03:36
Postat av: cisöölalsalalaadsa

hahahaha jag hade glömt det där congaliiine...... moahaha

2007-03-31 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback