sista lovet och mina jävla minnen som dödar mig.

jag saknar det som var då. ibland kan jag önska att allt ska vara som det var då, men strax därefter kommer jag på att livet måste ju gå vidare och saker måste förändras. men det känns inte bra. inte nu iaf. jag kände igår att inget är som det var. vi förändras. snart tar vi studenten och då ses vi inte varje dag längre inte ens varje vecka.
dem tre åren gick sjukt snabbt. det var väl typ igår vi var hemma hos Emma och firade nyårsafton 04/05? minnen som sakta kommer försvinna, eller iaf inte vara lika klara som dem är nu. det vill jag inte men så blir det ju.
jag kommer bli knäpp av mina tankar.




2 juli 2006. jag önskar mig tillbaka. nu nu nu. till sommaren, till robbie, till göteborg, till jenny, till värmen.. till då.



dagens låt (för att den påminner mig om hur det var): Alannah Myles - Black velvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback