Singelklubben - ensam är stark

Singelklubben, en ideell organisation som grundades i slutet på februari 2007 av Ida och Frey. Det är lätt att bli medlem, enda kriteriet är att du är singel. Klubben har nu, några veckor sen grundandet en mindre skara medlemmar, förenade i och med sitt civilstånd. Det som däremot kan skilja medlemmarna åt är om man valt detta faktum eller inte. Vi i styrelsen tvistar om att dela in singelklubben i underorganisationer, frivilliga och ofrivilliga singlar. Men det ser ut som om förslaget kommer läggas på is då klubben helt enkelt inte är redo för en sådan omorganisering. Undersökningar visar att gruppen "frivilliga singlar" skulle hamna i klar minoritet, med en viss C som enda medlem.
Men varför en klubb? Undrar du. Tja, man skulle ju kunna tänka sig att klubben skulle kunna fungera som ett forum för alla dom som inte hittat nån att dela sin glädje och sorg med. Men det låter så himla deprimerande och jag tror personligen inte någon av de nuvarande medlemmarna har gått ned sig så totalt att de skulle va i behov av något liknande. Nej här ska vi fokusera på positiva saker! Förslag på speeddating inom klubben har framförts och det har varit tal om ett "partyflak" med singelklubbens medlemmar som enda resenärer. Båda fina förslag som jag inte alls tycker ska förkastas, än.
OBS! Radera inte ditt konto på spray.se! Denna klubb är ej tänkt att fungera som en datingfirma, utan som en parallell organisation och mötesplats.  


Till SK-medlemmar: Håll ut, tröjorna ligger på tryckeriet.


Kommentarer
Postat av: Ida

I like the S-group!

(jag gillar Hanna också)

2007-03-04 @ 04:08:07
Postat av: C

ja, men jag kan alltid ha min egna klubb...:p

2007-03-04 @ 05:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback