olp - bring back the sun

Trots ett hål på sådär en 4,5 timmar var dagen inte alls tråkig. Jag hade ingen lust att åka hem, för hemma är det ju inte så kul alla gånger. Den mindre depression jag lidit av i veckan verkar ha gått över, nu är ensam stark, igen. Nej idag har jag inte alls irriterat mig lika mycket på såna där äckligt söta par (som vart jag än går måste stå och gulla mitt framför ögonen på mig!) Lina och Tjulle gör mig bara glad. Skönt med människor som kan skämta lite om sin relation ibland. Se och lär ni överseriösa vi-är-så-gott-som-gifta-par. Ni är tråkiga!!! 

Idag hände även de där man så ofta önskar skulle hända, men det händer verkligen aldrig när man verkligen vill det. Jag hittade pengar! Förvisso mina egna pengar, och förvisso bara en tjuga men i alla fall, denna tjuga var sedan länge borttappad och bortglömt. Tänk bara allt man göra för en tjuga! Köpa te och macka i cafeterian? Hänga in jackan på vibe? Investera i 2 st tianlotter? Gå på loppis och plocka hem en fjuttig liten tavla som sedan, efter ett besök på antikrundan, visar sig vara värd 75 000? Ja ni ser, möjligheterna är obegränsade. Jag har själv ännu inte bestämt Min tjugas öde, måste sova på saken.


Kommentarer
Postat av: C

köp tavlan hanna. lät väldigt bra.

2007-03-08 @ 19:36:14
Postat av: Adela

Hanna är tillbaka!

2007-03-08 @ 20:21:11
Postat av: Ida

fan jag kommer ju dö när jag är 64! jävla skit

2007-03-08 @ 23:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback