och jag hade t-shirt på mig hela dagen utan att frysa!

Idag har det hänt. Säkra källor intygade runt 13.30 tiden, att denna uppenbarelse till låda idag anlädde i en viss skåpbil via en av tg's parkeringsplatser (vi kan kalla den tg's vip p-plats). Glasslådan är här! Jag kan verkligen föreställa mig cafeteriapersonalen, lyriska i blicken, stå där uppställda på en rad för att se på då frysboxen, märkt gb, sakta rullades in av någon sk glassman. Det är knäpptyst. Sedan dras skjutlocket sakta åt sidan och någon lycklig utvald ur TG Café Crew plockar upp årets första Solero Exotic. Sen är glassfesten igång.
För mig är detta en stor dag för det är nu dags för E3a att åter uppta sitt årliga piggelinmissbruk.



t?


Bild från min och annas semesterresa till gbg sommaren -06. Härliga tider.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej Hanna!Vad roligt att läsa dina påhittiga inlägg!kul att du hitta min blogg förresten:)

2007-03-28 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback