my love my love my love

jag kände att jag inte ville sova. jag sitter här istället. jag kom just hem från Stereo Lounge. det var najs idag. Schyssta och trevliga människor. dem ville gärna ha med mig på efterfest, men jag kände att efterfest med 24 åriga killar inte alls var min grej. iaf inte idag. kul att en timme försvann också. Kul för alla som var ute! hahaaa.

jag har haft en mysig dag idag. Jag är beroende av Jonathan. Oliver frågade idag om jag bodde där? är jag verkligen där såååå ofta så att en kille på 4 år tror att jag bor hemma hos honom? jag tänker inte skriva här vad han mer sa till mig. ungjävel! iaf så var de en bra dag. snygga kläder köpte dem två herrarna också.

jo men juste. jag har ju fan lov om en vecka. hur bra är inte det?


jag kommer nog skriva den mest oseriösa praktikrapporten genom tiderna. "nej men vi har ingen affärsidé, vi kör bara" PARTY.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror inte man förlorar en timma ändå om man är ute

2007-03-25 @ 11:16:11
Postat av: Ida

jo dem som var på stereo förlorade en hel jävla timme! sjukt kul!

2007-03-25 @ 11:28:55
Postat av: Anonym

kan du sy fast du är så liten?

2007-03-26 @ 15:35:45
Postat av: Superman returns

han säger det som vi andra tänker

2007-03-26 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback