möss äter våfflor

Idag är det våffeldagen! Och som jag nyss konstaterade; finns det något att fira ska man passa på! Vi gjorde våfflor och då from scratch! Det blev mycket gott. Det är känt att jag inte direkt är vän med varken spisen, någon av kastrullerna eller skåpet med kokböckerna, dvs jag lagar inte mat, och jag ogillar att baka. Jag skulle inte säga att jag inte KAN laga mat jag bara gör mitt allra yttersta för att få slippa. Dessutom kan man ju inte veta om man kan eller inte när man aldrig ha prövat. Vem vet, jag kanske är en riktig hejare på att koka potatis? Jag kanske slår varenda kinaman på riskokning?


m?ss ?ter v?fflor

Kortinfo: Forskning visar att solen tar som bäst i Maj. Då denna information nådde mina örongångar drog jag på mig stora tankehatten och räknade ut att den Nu tar lika bra som i Juli.

Kommentarer
Postat av: stig

den där mannen är rolig!

2007-03-27 @ 08:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback