kom hit och ändra på allt

ja, jag är bloggberoende. tragiskt men fan så sant. men har man inget att göra så är det hur bra som helst att skriva lite blogg, eller?

vilken dag! en heldag med Hanna, det kan fan inte vara fel alltså. delade ut lite reklam idag. där tjänade vi 300 var. jäkla bra skit det där alltså. lite mer jobb imorn också, alltså 300 till. jag har jobbat in mina slösade pengar. jag lyckas alltid slösa dem på krogen också, det suger ju.
En fredagkväll som denna brukar jag inte alls spendera i trollbäcken men Frey skickad ett sms och meddelade om att det var partey på Tonys ikväll. jag och hanna åkte dit för att lyssna lite på aston och lars (dem andra har jag ingen aning om vad dem heter). det var riktigt trevligt iaf. Söder och Frey är härliga som få! jag gillar dem killarna. Ante är väl rätt "kul" han med. han satt mest tyst eller skrek lite ibland, alltså inget man behöver nämna. killen är tråkig i min närvaro.  
Lars aka snygg-lars, vilket tunnelseende! han hade bara ögon för trummorna. han var grym! Aston också.. han är fan min gud. det var iaf ett jäkla drag på Tonys. jag gillar rytmys människor, fan helt galna.
jag fick lite sällskap på bussen hem också, det var kul. tekniks skiva blir ju nåt att hurra över, verkligen. synd för mig att jag känner folk i den klassen så jag måste gå på den. attans. kanske ska försöka smita undan?

tre månader kvar till studenten. jag får ont i magen bara jag tänker på det. undra hur många tusen tårar jag kommer fälla under den dagen? en jäkla dag att se framemot, eller ser jag ens framemot den dagen? jag har redan börjat tänka på vad jag ska ha för klänning på mig, vad för skor, hur ska jag ha håret.. fyfan! orka tänka på det nu? ÅÅH. jag får ångest. eller jag har fan alltid ångest över allt möjligt. hela jag är ångest. den där jävla kirkegaard. jag hatar honom! filosof jävel.

jag kan inte lyssna på moneybrother utan att tänka på WTAI. vilket drag det var! värme, sommar, sol och grönt gräs under fötterna. (jag tjatar om denna kväll igen)

en jävla avslutning skulle väl vara jäkligt bra. fan.



Moneybrother - I'm not ready for it, Jo
Moneybrother - I may not always love you

Kommentarer
Postat av: Lisa

"FAN!"

2007-03-03 @ 01:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback