jag

jag har velat ha pojkvän ända sen 17 April 2006. det är snart ett år sedan, men jag vill det mer nu än någonsin. helt plötsligt har alla flickvänner/pojkvänner. hur gick det till? jag blir konstig av det här, väldigt konstigt humör. det låter sjukt patetiskt men det är ju så.
Jag vill också vara kär. nykär. sådär gulligt! sådär gulligt att alla kallar en för toffel för att man är så kär. men en vacker dag händer det kanske mig med. jag får helt enkelt se vad som väntar runt hörnet..


Imorgon ska vi alla till skolan. efter tre långa veckor ska vi tillbaka till det där trevliga stället. Tyresö gymnasium. jag vill inte. jag har ingen lust. jag vill fortsätta med chillandet. jag gillar Stereo Lounge och jag gillar sportlov. Imorgon ska vi fika. det blir man alltid glad av. bara lite sådär by the way.. 11 ½  vecka kvar till studenten.





Regina Spektor - Braille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback