jag är inte den som är den jag är den andra

jag vet inte hur många som missat rondellhundarna, men för er som gjort det:
http://www.rondellhund.se
nåja.. tänkte berätta om min rondell. för ungefär en vecka sen stod det enbart en hund där. en gul liten sak som flyttades runt i rondellen. väldigt fin. men för några dagar sen när jag gick förbi stod det inte enbart en liten gul hund där. där fanns ett helt jävla zoo. jag lovar. det finns tillochmed en skylt där det står; zoo. till och med nalle puh och en myrsloksliknande varelse finns där. och kort kommer inom kort, folk!




slut för idag.


Kommentarer
Postat av: H

Tyresö, den tråkigaste jävla kommunen genom tiderna, tar bort alla underbara rondellhundar! Snälla kommunhusgubbar, lys upp min vardag, låt rondellhundarna leva!!

2007-03-05 @ 23:10:57
Postat av: C

Ja, jag läste det! vad är det för skit? :O länge leve rondellhundarna!

(moahaha)

2007-03-05 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback