jag är ett stort skämt

nämen fyfan alltså. Cissi, vadå 15 grader? det är typ TRE. vad i helvete. fan vad sur jag blir nu. som fan verkligen.. inte alls eftersom jag orkar inte riktigt bry mig. jag är bakis så då orkar jag ändå inte gå ut? jag är hur trött som helst och jag ska jobba ikväll. vilket jävla skämt. jag kommer somna. och jag som läst att det tar 23 timmar för kroppen att "få ut" alkoholen ur kroppen, eller nej jag skojade. 35 cl sprit tar 23 timmar. om man är normalstor lixom, men jag är fan inte normal jag är liten som fan. jag kommer ha skiten i mig tills imorn eller nåt. fan också. det är ju nästan som att man är full. kanske. fan vad bra det skulle va om det va så? mamma tror att jag fortf är full för att jag pratar så mycket. men jag kan inte rå för att jag har så sjukt mycket att berätta? eller? nu blev jag ännu tröttare. och så lyssnar jag på min blivande man. han är snygg. snygg som fan. och Claras. JESUS. varför går man dit? nej det finns egentigen inget svar på den jävla frågan. jag visste att vi skulle hamna där. Cissi var iaf med. det var tur, annars hade jag som vanligt varit själv med alla dem där jäkla killarna. fast dom är ju rätt så snälla.

snart snart så kommer syster yster hit. jag saknar henne. jag har inte träffat henne sen.. hm? jag vet fan inte? så länge sen är det. jag börjar smått se framemot att åka till landet. mys.

om ni vill se nåt fint kan ni ju kolla på sunblocks nya musikvideo. tuttar i mängder. jag såg den hos Jonte. fan vilka tjejer. jag ska bli lesbisk. dööööööh.

Kommentarer
Postat av: C

Naj, dä sög att det inte blev femton C. varför ljuger SMHI för mig? varför! jag var lycklig..så lycklig. uäh.

2007-03-24 @ 12:28:55
Postat av: H

Ingen annan än Ida kan få med 10 st "fan" i en text på 16 rader.

2007-03-25 @ 11:55:06
Postat av: Ida

HAHAHAHAHHAHAHHAHAH.. jag kanske borde vårda mitt språk?

2007-03-25 @ 14:02:36
Postat av: Anonym

Frågan är vem som tipsade lilla Jonathan om den videon ;) JAG GJORDE! :D

2007-03-26 @ 15:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback