It was a beautiful day don't let it get away

så var vi tillbaka i skolan. en dörr hade dom bytt på 4e våningen. sen var det nog inte så många mer skillnader? lisa har blivit vindögd, men enligt bäckman har hon visst varit det ett tag. tog mig tid att gå hem från t-centralen idag. hade först endast tänkt gå till slussen, men blev inspirerad av mitt gående så jag fortsatte. jamenar, allting kändes som vår & termometern på katarinahissen visade +7!
på min vandring idag stötte jag på konstigt folk, men dom va lätta att identifiera för efter bara en blick sa jag tyst för mig själv; TURISTER. en stod brevid något fult troll på drottninggatan medan hans kompanjon fotade. kul, killar! det var även några som fotade en ful svan. sen såg jag även en icke-turist. han är väl till-och-med lite av en kändis i stockholm; munspelsmannen. tjena, tjena ville jag säga men han såg ut att vara så inne i sin musik så jag gick bara vidare.

nä. nu har jag inget mer på hjärtat gottfolk! eller, blev lite inspirerad av hannas inlägg så jag skriver väl; skattkista eller skatt i kista?     detta hörde jag på radion idag. det var en reklam för lokaluthyrning eller liknande. den sög tyckte jag. (DEN LÄT INTE PRECIS SÅDÄR, MEN FAN VAD DEN SÖG!)

dagens vårinspirerade låtar:
lupe fiasco - daydreaming
mika - billy brown
lily allen - LDN
timbuktu - lika barn avvika bäst del 2
håkan hellström - uppsnärjd i det blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback