If you hate the taste of wine, Why do you drink it till you're blind?

yes, igår var trevligare än fredagen. först var vi hemma hos flutten och spelade och drack sen drog vi oss in mot staden för att festa lite mer. första stället vi kom till; 20 års gräns. okej den kan jag ta, men när andra stället har 19 blir jag arg. 1½ vecka kvar ju! så vi gick då till after istället. eller, innan så gick vi och käkade sen after. & sen käkade vi lite till efter det. jag gjorde nog av med mer pengar på mat än något annat igår? 100:- alltsomallt. typ. fan vad gööööttttt! mimimimihihi.
juste, lång kö till debban m igår & idag kom jag på svaret: bright eyes spelade juuu.. hade velat höra. får nöja mig med att lyssna på låtarna nu...

WE ARE NOWHERE AND ITS NOW med bright eyes, ja LADDA HEM & LYSSNA.



& jag är inte bakis! känns sköntskönareskönast. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback