hej jag har tråkigt och så pratar jag med cissi i telefon

idag var det vår. nästan.. typ inte alls. men det var sol iaf och jag kände hur lyckan spred sig i kroppen. sen när jag såg alla som gick omkring med systempåsar försvann lyckan lite snabbt. fan det är ju hela 24 timmar kvar tills jag ska hem till Lisa.
Imorgon är det melodifestivalen, kul! om inte the ark vinner blir jag förbannad. jävla skit! om dem där jäkla Lordi kan vinna så SKA fan ark vinna.

jag har tequila med en larv i. den är ofarlig! hur tråkigt är inte det? Cissi sitter och läser på wikipedia nu om larvar i tequila. det står att det är en myt, men vafan jag har ju en larv i min. tack Mia förresten.
Cissi har bott där i finnboda nu i två månader. NU packar hon upp dem sista lådorna i hennes rum. så jäkla seg kvinna det där alltså. Hon hittade just en elefant hon fått av lisa. fint.

idag har jag städat mitt rum. det är så städat att det ekar. jag fick mig ett skratt när jag tog bort "Where the action is"-affischen också.
"klart som fan att du ska vara full hela dagen på mösspåtagningen!!
klart som fan ska du även vara full hela jävla kvällen!!
missa inte första skivan på kickis kom och skallen av dig,
det är du värd efter tre sketna år på TG!!!! PARTY ON!"
en fin lapp som jag tog från skolan. nu är det visst vår tur!



Det är rätt kul att det är en spanjor som läser denna intressanta blogg. det är ju ännu roligare att han inte fattar vad det står. vilken kille! han gillar vi.





VI HAR STUDENTSKIVA DEN 13 MAJ PÅ APRIL. KÖP BILJETTER AV OSS VAFAN!



update:
trodde att jag skulle ha en lugn fredag framför tv:n men Icke. Johan ringde kl 9 och behövde mig på Stereo så jag skyndade mig dit. Det var riktitgt sköna männsiskor där. Söderkillar i min egen ålder slår aldrig fel. fasiken vad jag gillar mitt extrajobbb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback