"han kommer få men för livet" haahhaha...

fasiken också. det är söndag och det regnar. jag gillar inget av det. vakna upp men huvudvärk är ej okej, men det var iaf en trevlig kväll igår. Som vanligt hänger jag med killarana. jag kanske är en Idvar ändå? vi började med lite förkrök hos Jonte och sen tog vi limosin(HAHA) till Claras.jag har nog aldrig riktigt kollat på alla människor som är där men efter Carro sa att det är lite som 360 och viperrom så var jag ju tvungen nu och hon har fan rätt. JESUS! en tjej hade fan magtröja. jag blir rädd ibland. till slut kom iaf Lisa och Hanna. mysmys.
vi träffade lite norrlänningar på tunnelbanan också. det var himla skoj! sen tog John mina 33.50. vilken jäkla kväll alltså.

Nästa helg blir det till att hjälpa till på Stereo Lounge. det är chill.


Idag kommer mamma och pappa hem, det ska firas med att jag ska städa! YEY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback