För jag vet att du älskar mig, annars stämmer du inte in på min filosofi

första helgen på länge jag inte varit sugen på att gå ut. men nu, tjugo i åtta börjar min partyängel på axeln snacka. hm. vad ska man göra?
nåja, sitter här & lyssnar på musik så länge.. är ju fruktansvärt trött, känner jag. sitter & kollar ut på nackamastarna & tänker på dig. Du vet vem du är! jag vet att även du sitter och kollar och tänker på mig. så jäkla romantiska vi är, hanz(y).
MEN JAG VET JAG VET JAG VET DET FINNS INGA PRINSESSOR,
ÄNDÅ DRÖMMER JAG LITE TILL SÅ JAG NÄSTAN TROR ATT DET FINNS.
går och drömmer om dig ibland, ja jag går och drömmer att du var här.
du som alltid håller min hand o du som kan förklara allt det här.
du som har ett eget liv, men som delar mitt liv när jag vill.
fast jag har ett eget liv, så drömmer jag om dig lite till.
Den här låten ger mig en resa bakåt i tiden och tankarna går till sommaren mellan nian och ettan. det är snart tre år sen. Vart tog tiden vägen? sommar & förväntningar inför att börja gymnasiet....bäst att byta låt innan jag hugger någon. får fan ångest. glöglögö............näää, att fånga en fjäril, gråa dagar, dunkla rum, du hade tid.... det går inte att lyssna på lars winnerbäck utan att göra en mindre tidsresa märkte jag nu. de flesta av hans låtar har en viss betydelse för mig. vissa bra. andra inte. nej, jag pallar inte. inte ikväll. jag får kolla på dexter istället..
du letar efter gråa dagars själ att skynda på
och vill byta planet, Hjärter Dam, jag vet
hur det känns



du har sparkat på i kön till ett ställe som man inte ens vill in på

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara du kan skriva så romantiska men så osammanhängande texter.. det är en talang.

2007-03-16 @ 22:36:37
Postat av: Adela

de va jag förresten

2007-03-16 @ 22:37:16
Postat av: CCCCCCCCCCC

haha, jag har hört det förut..det där med osammanhängande alltså! brukar höra att hela jag är det? hm.

2007-03-16 @ 22:45:44
Postat av: IDA

jag gillar dig ändå, även fast du är osammanhängande! OCH larsa är fan kung, synd attt vi får ångest av karln..

2007-03-17 @ 02:30:13
Postat av: A

nej du hänger inte ihop över huvud taget. du är all over the place liksom:P hööö

2007-03-17 @ 21:43:47
Postat av: c.p

när jag är full vafall.. huuhnnnmmm...

2007-03-18 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback