en liten utgång igen.

jaha så var vi ute igår igen. Vi började med en liten middag hemma hos Lisa. Vi hade mys, som vanligt när vi umgås.

vi tog oss in till staden för att möta alla inne på Soft bar. det var nice! har inte träffat dem där killarna på ett tag. min Simon var med också, han är gullig han på sitt egna lilla vis. Emma och benjamin..dem ska vi inte tala om. men tack, verkligen!  jag blir mer och mer deprimerad. Tur att jag har frey, hanna, lisa och cissi. jäklar vilken klubb alltså! men iaf. chill på softbar och sen drog vi (jag, hanna, cissi, emma c) vidare till Vibe för att umgås med S3a killarna. det var nice. kul att dansa lite lixom!  jag ska inte ångra mig, hanna! (man ska inte ångra saker man gör). men jaa. kvällen var helt ok. jag ska inte klaga. vi träffade även på tre tjejer under kvällen, typ tusen år sedan.
Cissi skulle haft sjalen på sig. det hade varit humor! haha. båda på samma kväll också, det var kul

jag blir arg. jag fattar inte ens varför jag orkar bry mig? Ida, SLUTA!
"OCH MINA MINNEN OCH TANKAR STÅR MIG UPP I HALSEN"


Gwen Stefani - The sweet escape

Kommentarer
Postat av: Anonym

dåligt kööörd emma är på bild 3 :D:D:D:D
mer sånt!

2007-03-02 @ 12:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback