en jävla bra dag helt enkelt

ja jag håller med Cissi om att det var en trevlig kväll igår. vi tjejor hade iaf riktigt trevligt med s3a killarna + dem andra grabbsen. Starbar alltså, vilket ställe! det var myckt folk också, det gillar vi ju.
det kändes ju sjukt bra att gå upp klockan 7 imorse. har sovit i 3 ½ timme! mysigt som bara den att vara bakis i skolan. första vardagsfyllan för den här våren. Det kommer ju komma många fler såna här dagar i Maj.

Idag har vi planerat skivan. det känns så himla konstigt och samtidigt så jävla kul. jag är så glad. är det såhär det känns att vara lycklig? jag vet inte.
efter skolan åkte jag och Lisa till adidas lagret och checkade in adidaströjorna. dem var fina fina. min lisa!


hejdå cissi (vi ses på lördag) och hej påsklov.

The Roots - the seed
Herman Dune - I wish that I could see you soon


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du tycker om mig :P

2007-04-06 @ 01:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback