en dag

här sitter jag nu. Internet funkar igen. pappa firrade imorse innan han gick till jobbet, undra hur han gjorde? det är en värdslig fråga.
Snart ska jag iväg till skolan och det börjas med idrott. jag och Hanna ska ha vår lektion idag, fatta vad kul klassen kommer ha? dem älskar oss redan så det kan bara bli bättre eftersom dem alla älskar att leka. typ.

igår var vi och fikade igen. jag adela och lisa. så jävla mysigt vi har tillsammans va? gick igenom helgen.. det fann INGET att säga om helgen för den var rätt så trist faktiskt. utgången blev inte alls som jag ville och claras är numera ett skämt (men tro inte att jag inte kommer gå dit igen).

jag har tänkt på det där med att jag ska ha fest på Stereo. Hm! jag får nog tänka lite mer men det skulle ju vara jäkligt kul iaf. och JUSTE. 9 jävla veckor kvar nu. fan vilken nedräkning.


update:
jag är sur och förbannad. jävla skitkola! jag hatar den där jävla skolan nu. Nu har jag verkligen tröttnat. Det märks väl med tanke på att jag har fyra prov och 2 inlämmningar att göra, men det är inte därför jag är sur. jag har inte ens ångest över att jag inte går till skolan eller gör proven. då är det fan fel.
När jag och Lisa satt och väntade på bussen idag så kände jag verkligen hur jag inte vill sitta där en enda gång till.

veckan efter lovet kommer nog allt vara som det ska igen. kanske. om jag känner för det. jag kanske skiter i skolan då också. det kasnke helt enkelt slutar med att jag går ut med sjuttioelva IG.



Nelly furtado, justin timberlake & timbaland - Give it to me
Mooli - One design


Kommentarer
Postat av: Lisa

9 lördagar

2007-03-20 @ 15:54:19
Postat av: H

du verkar ruskigt kluven lillen, senast imorse ville du aldrig sluta skolan.. jobbigt sånt där.

2007-03-20 @ 20:51:44
Postat av: I

jag är ALLTID kluven. men nu har jag faktiskt kommit på att skolan suger pung.

2007-03-20 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback