Drömmen om Köpenhamn

Är för tillfället inne i en riktig drömperiod. Drömmer hur mycket som helst och då om väldigt detaljerade saker. Vissa drömmar är värre än andra, som t.ex. den när jag var vittne till det brutala knivmordet på emma och ida. Andra är desto trevligare.  Att lyssna på när en person berättar om en dröm de haft måste nästan vara det som toppar den inofficiella listan över världens tråkigaste saker. Är man inte med i personens dröm(och knappt ens då) bryr man sig inte ett skit. Men HAHA på dig för jag berättar ändå om min dröm! Inte den om knivmordet då utan den om Köpenhamn. Det var så att jag helt sonika skulle ta mitt pick och pack och flytta till Köpenhamn. En riktig drömlya med utsikt över hamnen (som då mera liknade manhattan, med skyskrapor och grejer!). Där skulle jag, mamma och syrrorna spendera sommaren och jag var inte det minsta ledsen. Det var bara helt underbart. Det var varmt, fint och jag fattade typ vad alla sa. När jag vaknade kändes det inte alls som om det skulle va ett svårt beslut det här med att flytta till sveriges korvätande granne och jag måste säga att känslan delvis sitter kvar. Hm. kanske är min poäng här egentligen att jag verkligen vill flytta, inte nödvändigtvis till Danmark, men bara någon annan stans. http://bovision.se/ 

maybe you don't love me but you'll grow to love me even more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback