Doom da da di da di

har just kollat på mitt första heroes-avsnitt (ja, jag är lite efter) och det verkade bra, så nu måste jag helt enkel kolla in hela serien! 22.00 på canal+, eller så kollar man bara på peekvid.com     molto bene.
IDAG ska jag på bio. blev ju lite knaz igår, eller mer..biljetterna tog slut? men det var INTE MITT FEL. det är det ju aldrig? näpp.

måste bara skriva att jag har LITE ångest...har 1 bok att läsa ut på 250 sidor, sen ska jag såklart skriva nåt tjafs om den. sen har jag psykologinX2 att skriva också. den tar jag itu med imorn.. idag orkar jag ju inte. nänää. juste, sen har jag ju min praktikrapport på minst fem (?) sidor att skriva.
vem i helvete kan lura sig själv att man ska plugga på lovet?
och vem i helvete gör det?
inte jag.
nepp.
fan vad illa... nu blev allting lite mer ångest. men..ÄH.. det där tänker jag på imorn!
 snook - inga problem
snook - jag gör min grej
mika - billy brown (eller alla låtar föresten)




ISH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback