143911

ibland blir det kanske lite väl mycket gnäll här på bloggen? men det är svårt att hålla humöret uppe när allt är grått och skolan pressar på en på 1000 olika saker att göra. men nu är det chill och solen skiner därför tänkte jag mig ett lite mer positivt inlägg. BRA SAKER:
1. vi slutade klockan elva istället för ett idag.
2. det var femton grader varmt
3. 39 skoldagar kvar tills vi tar studenten
4. påsklov om en vecka
5. jag fyller år nästa onsdag (5 APRIL)
6. nu börjar vardagsfyllorna, yeey
7. inte mycket i skolan nu (bara 1 inlämning denna vecka!)
8. kortare nätter och längre dagar nu
9. ska bunkra upp mig på alkohol på torsdag. bra skit.
10. jag känner mig positiv. det är en bra sak.

jag måste få skriva en neggo grej, annars blire för mycket tjafs här:
1. bankomaten ville inte ha mitt ena bankomatkort och käkade upp det andra! vafan? jag (& ida) bildade en lång kö framför atomaten där jag stod och svor, spottade och stampade med fötterna. helvete. vad ska jag nu göra? känns som någon ätit upp mitt barn.

image216

dagens tips: ramlösa persimon & grape/granatäpple. 
dagens kändisspotting: idol-danny & förkvälls-carolina. eller big brother? vad låter bäst?

Kommentarer
Postat av: Ida

tack! jag behövde det där :D

2007-03-26 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback