11 mars

Cissi har skrivit om vädret men jag bara måste... Vaknade imorse av att solen sken rakt i ansiktet, kollade ut genom fönstret och upptäcker att våren har kommit. jag kommer ta livet av mig om snön kommer igen. jag älskar det här. Våren är nästan bättre än sommaren..
det blev lite chips, the och rostade mackor till frukost. fettona tog slut på smöret igår! och maten. jävla fyllon. men det var iaf en trevlig kväll. som sagt så älskar vi alla S3fuckingA killarna. och jag kände att crazy-ida behövde komma fram..
jag råkade ta fel buss hem också. jag satte mig på 816 och precis när den kör ifrån TC så kommer jag på att det är den bussen som åker genom lindalen sen till älta, förbi flaten och sen till skarpnäck. men jag gillar att åka buss så det gjorde inte så mycket?

psykologi var det ja.. tack karin! kärring.


Kommentarer
Postat av: wennberg

Ja JÄVLAR vilket schabrak party det bjöds på igår!
man tackar bugar och bockar så vänligt för sällskapet!

2007-03-11 @ 15:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback