02:35 lördag morgon.

jag har jobbat ikväll/inatt. Johanna hade fest (ENDLA) så det var folk i en härlig ålder och fan snygga killar också. jag tror jag har lite fördomar om folk som lyssanr på Techno och Electro. Dem ser och beter sig exakt likadant som alla jag känner. vafan Ida! dumt. Nu är det lördag och en ny dag att spendera på något skoj vis. Jag får la se vad dagen har att erbjuda. Skulle ju vara kul med lite fest kanske?  ne men vafan. jag kanske ska sova? eller kanske baka muffins eller kanske äta godis och kolla på en film? det är jobbigt att vara pigg halv tre. jag kan inte råför att jag sov TOLV jäkla timmat inatt. helt sjukt.
och HANNA, jag har äntligen träffat excellence-malin! vilken kvinna!! 

 

Här har vi dem! EXCELLENCE!

Kommentarer
Postat av: H

Åh lyllo! Malin brukade komma 3a på min vem-av-excellence-tjejerna-skulle-du-helst-vilja-va-lista :)

2007-03-17 @ 11:51:43
Postat av: Ricky Cake

thats wy I need to know whos to go, eeeeejnni miiini maaannyy måårrr...

Excellence 4 ever
hata Supernatural

2007-03-18 @ 20:05:54
Postat av: H

aaha populärmusik när den är som bäst.

ja, död åt dom.

2007-03-18 @ 23:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback