Vi skrattade och drack vin direkt ur flaskan, som sig bör

trevlig kväll igår med lite fest i flex lusthus som senare förvandlades till spökhus? värri skäääri. vi satt & sjöng till fina låtar (gyllene tider & tomas ledin!) & drack & hade väl bara allmänt trevligt.
jag är dock besviken över några saker:
vi gick aldrig & spelade handboll
vi gick aldrig & plundra tälten
jag kunde inte sno adams jävla keps
ja, men utöver dem tre sakerna var allt på topp! eller nej, jag är besviken på lisa & abdullis som gick hem innan jag ens hunnit dricka upp min vinflarra!! alltså väldigt tidigt gick dom. min beprövning att bli friskare av alkohol funkade sådär. igår kväll kände jag mig frisk! inga symptom på sjukdom så långt ögat kunde nå, men idag när jag vaknade kände jag att jag nog fortfarande är sjuk. jävlaböghorigt. ska nog uppsöka läkare! har varit lite halvsjuk sen innan vi tog studenten & det är banne mig mer än 2 veckor sen.

tjoho, vi måste nog köpa våra P&L biljöttz snart. imorn. då ligger vi inte bakis eller nåt får man hoppas. eller inte hoppas. beror på hur man ser på saken. äh palla nu ska jag se på nån dålig film så som sig bör när man är sjuk.


mohair - brown eyes blue
justice - D.A.N.C.E.


Kommentarer
Postat av: Alex/Kakki

Hej ladies!
Nu finns en liten rapport från Hultan tillgänglig på min och polarnas blogg!

Postat av: I WONDER

Hej svejs!
Undrar om "abdullis" är en tjej eller kille..?
Han/ Hennes smeknamn kanske?

2007-06-18 @ 13:20:27
Postat av: C

jojo, det är Adelas smeknamn. väldigt vackert!

2007-06-18 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback