rosé+fanta, en hit.

Mina kollegor är som nämnt just nu och lever livet i Barcelona och jag råkade lova där vid något svagt ögonblick att jag skulle uppdatera bloggen iaf ett par gånger. Att spendera tid vid datorn känns dock inte så värst lockande dagar som dessa, så vi får se hur det går med det där.

Nu har jag tyvärr inte fått spendera de två senaste dagarna glassandes på stranden direkt utan på svettiga skolgårdar. Igår besökte jag Värmdö gymnasium. Elin tog studenten och hon bjöd verkligen på en heldag! Det är allmänt känt att tillställningar hos Lönnroos är något alldeles speciellt. När detta släkte av glada människor samlas blir det aldrig en liten lugn middag. Det blir fest, vare sig det var planerat eller inte. Detta är inget tillfälle att konversera, det går nästan inte att prata över huvud taget för folk sjunger, dansar och håller skämtsamma tal hela tiden, hur najs som helst. Efter denna glada tillställning gled vi in mot stan och värmdös slutskiva. Det var riktigt kul, trots en frånvarande lenkan, höhö..


130392-487

Imorse blev det till att gå upp tidigt. Tove gick ut 9an och "it was a cry-inferno" [brittisk accent] utanför KSAB. Herre gud, inte ens på studenten grät folk så där mycket. Till och med jag fällde en tår (inte för att det säger så mycket men). Nu ska jag ut i solen, lyssna lite på håkan och chilla galet..

Kommentarer
Postat av: w

hanna, jag är kär i din syster!

2007-06-11 @ 21:11:41
Postat av: tove

va! hur då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback