Nattblogg

Nattbloggning brukar inte vara min grej, men nu är jag faktiskt inte så värst trött så jag kände att det var dax. Mina dagar består egentligen inte av så mycket. Som idag tillexempel. Jag blir väckt efter 11 timmars djup sömn (ja jag är störd som alltid räknar sömntimmar..) av Elin som kommer förbi. Plättar på balkongen. Sen, stirrar på vattnet från en klippa vid öringesjön. Går hem, ser en film, övningskör lite, åker till gubbängen, helt random, och där sitter ett gäng bekantingar på en filt. Jag ser den feta godispåsen detta "änghäng" ser ut att kretsa kring och beslutar mig för att stanna. Ungefär så ser mitt liv ut för tillfället. Ni förstår, jag är för cool för att jobba. 2cool4work, 2cool4school, 2COOL4YOU! (Flippar totalt här)

Lite sommarpics



1. Anna + Cissi= sant
2. Felix har jättekul!(?)
3. Lenkan känner sig som hemma på svettiga skolgårdar.
4. På Elins mottagning.
5. När Elin mår som allra bäst. (Varför denna "hollywoodstyle"? Jag vet inte.)
6. Kände att Toves lilla skolavslutning skulle "internetförevigas" också. Plus att farmor nog gärna vill ta del av de där 15 min i rampljuset hon för längesedan blev lovad.

Kommentarer
Postat av: Kakki

Tjena! Nu bloggar även jag och mina vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback