livet är bra härligt ibland va?

jag har precis ätit upp min havregrynsgröt. tack vare Carl Bergdahl så har jag blivit nyttig.. eller nåt sånt? iaf så har jag varit duktig och sökt jobb idag. två killar har tillomed ringt och sagt att jag ska komma på intervju. eh? inte för att jag vill jobba, men jag måste väl! herregud. livet som vuxen suger rätt så hårt.

vårt lilla änghäng igår var riktigt mysigt. härligt att Mr Wennberg joinade också! sen blev det även lite thé hos felix i hans lilla lusthus.

Imrogon blir det mycket att göra. jag ska fan pallra mig till kyrkan imorgon och se Cattis sluta nian. det är stort! det var iaf det när jag slutade så det borde vara lika stor för henne som för mig. eftersom jag inte har en egen lillasyster borde jag få låna Cissis ibland? sen efter allt sånt där så ska jag träffa lilla Lisa och sen efter Lisa så ska jag ända hem till Simon i sköndal på hans mottagning. Killen har ÄNTLIGEN tagit studenten. typ 10 år efter oss andra.



några bilder kanske? först några fina från nationaldagen i kungsan sen bilder från ängen igår.







Hoffmaestro & The Chraa - highway man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback