lata dagar.


När mina söta tjejer har åkt bort till borlänge och till bosnien så är det jävligt tur att man har fler vänner.. typ Simon, Jocke och Max.
Igår efter shopping och mat och vin hos syster så verkade sköndal väldigt bra. det regnade och jag var trött som bara den men jag kämpade mig ända bort till den sköna dalen. När jag kommer fram och ser herrarna så vet jag att det kommer bli en härlig kväll. 4 liter vin och lite sprit är bra grejer. Hemma hos max var det röj. Elin kom också. himla skön tjej det där. (helt plötsligt så får jag ett mms av Cissi. jävla skitar ni är! sluta hör av er vafan!) jag satt där och deppade över att jag är hemma i stockholm och dem uppe i borlänge. det suger som fan och jag blir lika arg varje gång jag tänker på det. iaf så har jag tappat bort min jacka också. antingen ligger den någonstans hemma hos Max eller någonstans hemma hos Jocke. men vafan! skit i det. den hittar jag nog snart.
Simon tycker jag är svåroad och Jocke tycker jag är känlsokall. härligt killar att ni umgås med mig ändå..

Förresten så hatar jag att det regnar. min bruna färg kommer snart att försvinna om det inte blir lite soligt snart. Jävla fittväder!

 
 


lite by the way.. studentkorten har kommit. HERREGUD! fyfan. jag ser verkligen sliten ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback