I've found a reason for staying home tonight i'm making out tonight - with my computer

snart ska jag åka till åland och mitt landställe för att fira en lugn & förhoppningsvis trevlig midsommar. även om det skulle vara kul att vara hemma för att supa skallen i bitar hänkar jag på familjen till landet istället. känner att det kommer bli ett bra alternativ det. men hoppas ni får ett fett najz midsommeeekekrekre. kräks


saten i gaten vad jag skulle önska mig en vecka framåt nu! då är det Salem om en timma ungefär. på p&l. stöööööööööört kulkulkulkul! jag har redan gjort en packlista (som med säkerthet kommer göras om).


palllaldlsadölsadka. ville egentligen bara önska alla en trevlig fylla imorn!

uppladdning till p&l
TTA - a new chance
Shout out louds - tonight ihave to leave it
snook - 7 timmar
salem al fakir - this is who i am
tingsek - nothing nobody right&wrong
timo räisänen - fear no darkness..
timbuktu - kejsaren är naken
veronica maggio - kan inte säga nej
sahara hotnight - cheek to cheek

justin timberlake - lovestoned
justice - we are your friends
håkan hellström - en vän med en bil
john mayer - your body is a wonderland

oj vad mycket låtar.. & ingen kommer ju ladda hem.. men uppladdningslåtarna till P&L kan ni väl ändå lyssna på (hanna & lisa) hOhO.


HEJHÅÅÅ hörs ses eller nåt på söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback