helgen är förbi

nu har vi pratat igenom midsommar. väldigt mycket. alla detaljer är nu framme på bordet. alla vet allt. i princip? inte riktigt.. vi letar fortfarande. jag hade hoppats på lite mer information i wennbergs blogg men fan heller! ingenting. lite besviken är jag faktiskt!

en liten kommentar om midsommar kanske behövs ändå? det var jätte trevligt och jäkligt kul!

Igår kom Lisa, Hanna och Cissi hit. det behövdes (med tanke på det jag skrivit ovan). popcorn, vattenmelon och singoalakakor ute på altanen under filtarna. Mys hade vi, det kan jag lova. jag och hanna bestämde för att ses i tyresö idag och det gjorde vi. Sprang ärenden och kollade kläder. Dem har inte så mycket att erbjuda i tyresö centrum så vi tänkte att mat hemma hos Hanna skulle ju sitta jäkligt bra. Där står vi och väntar på bussen och vem kommer om inte Virre! virre som vi faktiskt tänkt att vålgästa, han kom precis i rättan tid! vi drog oss iaf hem till Virre. åt lite pannkakor, kollade på OC och sjunde himlen (förjävligt program, men som vi sagt tidigare finns det aldrig någonting annat att kolla på när det sänds). det blev lite chill i virres säng innan det var dags att åka hem! jag kommer sakna honom när han åker till sunny beach på onsdag. herregud! (gör inget du kommer ångra nu, haha!)


frågan är vad jag ska göra från onsdag till söndag? Alla som vill hänga kan ju slå en singnal? hahahahaha..

Kommentarer
Postat av: CCCCCCCCCCCCCCC

du kan alltid vänta på fyllesamtal från dina kära vänner cissi lisa & hanna. du kommer nog uppskatta dom? eller? hmm..

2007-06-25 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback