fredag.

Idag är det lördag och imorgon kommer dem hem igen. Jag hatar peace & love. jag hatar det verkligen. varför har jag blivit medlem för? varför? varför? och varför i helvete ska dem jävlas med mig? varför skickar dem ett sms där det står att lars winnerbäck ska spela kl.22.00 ikväll på scen karneval. fan vad jag hatar allt som har med peace & love att göra. jävla skit festival.

men jag hade iaf lite tur, när jag fick smset igår så var jag faktiskt påväg till soft med Felix. Jag har nu umgåtts helt själv med alla killarna (jag vet inte vad jag ska kalla dem för riktigt). forna s3a + alla andra? det var trevligt iaf. Ännu trevligare var att Carro, Steffi, denise och jossan var där. inte varje dag man träffar dem.

kvällen började förövrigt i Årsta på Palmyra. jävligt god kebab som vanligt. men dem där killarna är alldeles för klena. inte robban, men dem andra. jävla nördar. hoppas ni hade kul igår!?




Justin Timberlake - LoveStoned
Frida - Dunka mig gul och blå
John Mayer - no such things

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback