du måste vara blind

okej, nu ska jag ge ett litet livs tecken här i bloggen tänkte jag. har legat utslagen & nära döden sen hemkomsten från barca men nu börjar det ordna upp sig. skönt. ingen borde få vara sjuk på sommarn. nejnej. 
Och du sa
du måste vara sjuk
sjuk sjuk sjuk

huuuh..nu vill ja bara bli frisk.

brände mig sjukt mycket i spanien. har nog (inte som jag minns) bränt mig så mycket förut. & solstinget jag fick på köpet måste även det vara det värsta som hänt NÅGON!!! det var en lång natt jag led igenom, ska jag säga er mina vänner. & nu flagnar har. fruktansvärt mycket. seriöst ser jag ut att ha någon hudsjukdom där huden går av & bara är allmänt skit äcklig. faaaan vad het jag alltid ska vara då! att jag alltid lyckas..det är väl ändå ett under? vaa...!
Du måste vara blind
blind blind blind



snart festival dårå. bara att vi måste fixa biljetter & allt annat som hörtill innan. men det är detaljer bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback